god morgon..*HOST HOST*...dag host..

tjeena nu e jag vacken jag har inte bloggat på ett tag har vart tävlingar å det va på falsterbo å täffa nellie berntsson 4 gånger å snackade lite som om vi va kompisar helt fucking avspänt som vi liksom kände varandra helt fucking wierd asså snacka som kompisar med nellie ;O omg.glömmde mobilen bara det va de ända soom nt va bra XDDDD.
 
 
ME GUSTA<3.
 
sorry för bad update and bad english XD.kommer förhoppnings vis inlägg under dagen ;) 
 
 
 
vi ses puss my lovers någon som kan ta bilder å skicka mig en gratis design skulle villja ha en design som nellie typ ;)

Kommentarer
Postat av: Matilda

hejhej, skicka bilderna till min mail! [email protected] :)

Svar: okilidoki
frida

2012-07-15 @ 12:34:55
URL: http://matildablomqvist.blogg.se
Postat av: Hanna

Hej!
Sjuuuuuuuukt fin blogg! Älskar headern!

KRAAAAAM.

Svar: heej tack så mycket,det kommer ett ny header snart
frida

2012-07-15 @ 14:15:58
URL: http://Ponniebruden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0